Fortsættende generalforsamling i Beboerforeningen

Beboerforeningens bestyrelse indkalder til fortsættende generalforsamling i beboerforeningen d. 27. november kl 20.00 i beboerhuset.

Dagsorden:

1. Valg af dirigent og referent
  2. (Punkt 5.1 fra den ordinære generalforsamling den 29. oktober 2019)

Generalforsamlingen godkender en overdragelse af beboerhuset til Husejerforeningen og bemyndiger bestyrelsen til at indgå den aftale der er er forelagt i udkastform. Godkendelsen er betinget af at den endelige aftale ikke i noget væsentligt afviger fra udkastet og ikke på nogen måde stiller Beboerforeningen og dens medlemmer ringere end den aftale der foreligger som udkast. Ender bestyrelsen med at indgå en aftale om overdragelse, som ikke opfylder dette, bortfalder godkendelsen og bestyrelsen må på ny søge godkendelse for den nye aftale ved en ny generalforsamling. Denne godkendelse er yderligere betinget af at aftalen er endeligt godkendt af begge foreninger senest d. 31. januar 2020. (Udkast til aftale vedr. overdragelse af beboerhuset fra Foldschack, Forchhammer, Dahlager og Barfod – Advokat Partnerselskab. Dokumentet er tilgængeligt på Humleby.dk).

Til den ordinære GF var der 18 stemmer for forslaget ud af 24 fremmødte. Forslaget er vedtaget, men skal for endelig vedtagelse bekræftes på en fortsættende generalforsamling, der skal være afholdt senest d. 28. november.

Referat af den ordinære GF samt yderligere dokumenter vedr. overdragelsen af beboerhuset kan læses på Humleby.dk og i beboerforeningens lukkede gruppe på Facebook.

Bestyrelsen, november 2019