Vores hyggelige beboerhus er samlingssted for fælles Humleby-arrangementer; Madklub om mandagen, håndarbejdsaftener første onsdag i måneden, Humleby Bogklub, pop-up koncerter og løbende udstillinger på væggene.
Når du er medlem af Beboerforeningen kan du leje Beboerhuset til dine børnefødselsdage, middage, receptioner, alle ugens dage både om dagen og om aftenen. Du booker beboerhuset via kalenderen længere nede på siden.
Se ofte stillede spørgsmål nedenfor.
Priser:
- Fælles Humleby-arrangementer: gratis
- Private arrangementer fredag-søndag: 350 kr.
- Private arrangementer hverdage 100 kr.
Vigtige regler:
- Leje gælder fra kl. 10 til næste dag kl. 10. Huset kan ikke lejes to dage i træk.
- Lejer skal være til stede og er ansvarlig for arrangementet overfor naboer m.v.
- Af hensyn til naboerne er levende, forstærket musik ikke tilladt
- Akustisk musik og fælles sang inden døre er i orden.
- Man må grille udendørs, men spise indendørs.
- Arrangementer anbefales afsluttet ved midnat.
- Du kan bestille rengøring via Service City på tlf.: 5230 3000 (380 kr. inkl. moms).
- Går service eller andet i stykker, skal du give viceværten besked.
Kapacitet:
- Køkkenalrum: ca. 42 m²
- 36 siddende gæster, 40 stående
- Service til 40 personer
- Røgfrit
Nøgler:
- Viceværten afleverer nøglen i din postkasse senest kl. 9 om morgenen på lejedagen.
- Du skal lægge den tilbage i Beboerhusets postkasse på Carstensgade 15 efter brug.
Booking & betaling:
Book via nedenstående kalender og formular
- Grønne felter indikerer, at Beboerhuset er ledigt og kan reserveres.
- Røde felter indikerer, at Beboerhuset allerede er reserveret.
- Orange felter indikerer, at nogen har forespurgt på datoen, men at reservationen ikke er godkendt endnu. Du kan rette henvendelse til viceværten, hvis du ønsker at forespørge på en “orange dag”.
Klik på den ønskede dato, udfyld felterne nedenfor og tryk send. Så vender viceværten tilbage med bekræftelse, når du har betalt. Betalingsinstrukser følger pr. mail, når du har sendt din booking.
KLIK KUN ÉN GANG PÅ “SEND” KNAPPEN. TAK 🙂
Ovenstående informationer vil blive brugt til at oprette din booking og holde dig orienteret om den.
Når du klikker “tilmeld” ovenfor accepterer du samtidig vores politik for beskyttelse af persondata.
OBS: Vi oplever desværre, at mails angående din booking lander i spamfilteret. Tjek derfor spamkassen i dit mailsystem, hvis du ikke modtager bekræftelse på modtagelse af din reservationsforespørgsel. Tjek igen, hvis du ikke modtager en mail på godkendelse af din booking efter betaling.
Ann-Kristine Nielsen
51 89 25 35
beboerhuset@humleby.dk
Adresse
Beboerhuset
Carstensgade 15
1770 København V
FAQ – Ofte stillede spørgsmål og svar
1. Kan alle beboere i Humleby leje beboerhuset?
Det er kun medlemmer af beboerforeningen, der kan leje huset.
2. Hvor mange kan man være i beboerhuset?
Der er borde, stole og service til 35-40 personer. Det meste service matcher, men ikke alt.
3. Skal man selv medbringe duge?
Ja, man skal selv medbringe duge. Bordene er runde med en diameter på 125
4. Er der rengøringsartikler, håndklæder, toiletpapir, viskestykker og karklude?
Man skal selv medbringe viskestykker, men der er karklude. På toilettet er der håndklædepapir samt toiletpapir. Der er rengøringsartikler i huset.
5. Hvad indeholder køkkenet?
2 ovne, komfur med 5 kogefelter, lille køleskab og lille fryser, opvaskemaskine, cooker og stempelkander Der er ingen microovn.
6. Er der en kaffemaskine?
Nej, der er stempelkander og cooker (kogende vand i hanen)
7. Hvad gør man, hvis man ødelægger noget i huset?
Så giver man en af viceværterne besked snarest muligt.
8. Kan man bestille rengøring efter et arrangement?
Ja, hvis man ikke ønsker selv at gøre rent, kan der bestilles rengøring via vores sædvanlige selskab, Service City på telefonnummer 5230 3000. Prisen er omkring 400 kr. Husk at gøre tydelig opmærksom på, at regningen skal sendes til dig privat og ikke til beboerforeningen. Vær opmærksom på, at du også er ansvarlig for, at hårde hvidevarer er rengjort.
9. Må man spille musik i beboerhuset?
Nej, man må ikke spilles musik i beboerhuset. Dog må man synge og spille akustisk musik indenfor. Enhver brug af forstærkere, højtalere, soundboks eller lign. er ikke tilladt.
10. Må beboerhuset bruges til kommercielle ting, som betalte foredrag, kurser, træning mv.?
Nej, beboerhuset kan alene bruges til ikke-kommercielle aktiviteter af beboerforeningens medlemmer.
11. Hvornår hurtig kan man forvente at få svar på sin forespørgsel om leje af beboerhuset
Viceværten gennemgår hver onsdag forespørgsler på leje af beboerhuset hver onsdag, hvorefter du får besked om, hvorvidt lejemålet er godkendt.
12. Hvornår får jeg nøglen til huset?
Nøglen til beboerhuset bliver afleveret i din postkasse oftest aftenen før lejedatoen, men senest samme morgen kl. 9.00. Efter endt lejemål skal nøglen smides i postkassen ved beboerhuset.
13. Er det muligt at låne borde/stole, gryder, popcornmaskine, telte mv. ud af beboerhuset til arrangementer i hjemmet eller gaden?
Ja det er en mulighed.
14. Hvor længe har man beboerhuset?
Lejen gælder fra kl. 10. på lejedatoen til næste dag kl. 10.00. Huset kan ikke lejes 2 dage i træk. Der henstilles til, at fester og arrangementer slutter ved midnatstid.
15. Er rygning tilladt i beboerhuset?
Nej, men man må ryge udenfor. Her skal man naturligvis tage hensyn til naboer og ikke larme.
16. Må der dækkes op udenfor på den lille plads?
Der må grilles udenfor, men man skal spise inde.