Mailliste for husejere

Husejerforeningen Humleby har besluttet at overgå til at sende officiel kommunikation som f.eks. indkaldelser og materiale til generalforsamlingen via email til husejerne. Dels ønsker vi at spare ressourcer til print og runddeling af materiale. Og dels ønsker vi indimellem at kunne kontakt alle husejere hurtigt f.eks. i forbindelse med større forsikringsskader eller lokalplanshøringer.

Denne vil udelukkende blive anvendt af Husejerforeningen til kommunikation med medlemmerne, herunder også indkaldelse til generalforsamlinger. Mailadressen vil ikke blive delt med andre.

Jvf. ændring af Husejerforeningens Love (§2) på generalforsamlingen i 2017 er du som husejer forpligtet til at oplyse en gyldig emailadresse.

Som husejer i Humleby beder vi dig derfor oprette dig som modtager af officielle emails fra Husejerforeningen Humleby ved at udfylde denne formular:

Klik her for at udfylde formular

Hvis du er tvivl om, hvorvidt du allerede er tilmeldt, kan du blot gøre det igen. Hvis du allerede tilmeldt vil du få en besked om dette fra vores emailsystem.

Hvis du oplever problemer med formularen, så kan du istedet sende din tilmelding til redakteur@humleby.dk – husk navn, adresse og emailadresse.