Beboerhus booking & kalender

Beboerhuset ejes af Beboerforeningen og kan kun lejes af Beboerforeningens medlemmer via nedenstående kalender og formular. Såfremt du ønsker at booke direkte hos viceværten, kan du bruge kontaktinformationerne nederst på denne side.

Godt at vide inden du booker

  • Det er gratis at benytte beboerhuset til fælles arrangementer i Humleby, f.eks. spiseklub, filmklub osv.
  • Til private fester koster det 200 kr. fredag, lørdag el. søndag og 50 kr. på hverdage.
  • Leje gælder fra kl. 10 til næste dag kl. 10. Lejen betales forud, og bestillingen bliver først ført ind i kalenderen, når lejen er betalt.
  • Beboerhuset kan ikke lejes to dage i træk.
  • Det medlem, der lejer Beboerhuset, skal være til stede ved arrangementet og er ansvarlig for deltagernes opførsel.

Vilkår og retningslinjer for brug af huset (dette afsnit erstatter ”Vilkår” og ”Opfordringer”)

    • Beboerhuset er et af Humlebys hjørnehuse med et køkken-alrum på netto ca 42 m2. Lokalet kan rumme 36 siddende gæster ved runde borde og omkring 40 stående gæster til receptioner og andre arrangementer af den art. Køkkenfaciliteterne er passende i forhold til husets størrelse, og der er service til 40 personer.
    • Beboerhuset ligger som bekendt midt i Humlebys tætte rækkehusbebyggelse, og der skal udvises almindelig sund fornuft og tages hensyn til naboerne, når man lejer huset.
    • Der må gerne grilles udenfor – men man spiser inde, selv om vejret er godt, og borde og stole må ikke tages med ud.
    • Der må synges og spilles akustisk musik – indenfor. Undtaget fra denne regel er fællesarrangementer for foreningens medlemmer.
    • Det henstilles, at fester og andre arrangementer slutter ved midnatstid. Vil man fortsætte hjemme, kan man på forhånd aftale at låne Beboerforeningens telte og pavilloner og borde.
    • Beboerhuset er røgfrit.
    • Uden for huset må der nydes et glas, en smøg og en snak – og der må naturligvis leges. Humlebys gader er legegader, og i forbindelse med børnefødselsdage og andre private fester må naboer tåle lyden af legende børn – inden for rimelighedens grænser naturligvis.
    • Vi kan ikke have sådan et dejligt fælleshus, uden at det af og til kan høres, at vi har det men er man i tvivl kan man altid spørge husets viceværter før et arrangement.
    • Den, der lejer huset til et privat arrangement, skal selv være til stede under hele arrangementet og har ansvaret.
  • Går noget i stykker, meldes det til viceværterne. Ønsker man oprydning og rengøring kontaktes Servicehuset Victoria: 5230 0300. Rengøring af lokale og toilet koster 350 kr incl moms for Beboerforeningens medlemmer, eventuel oprydning aftales separat med Victoria.

Book via nedenstående kalender og formular

  • Grønne felter indikerer, at Beboerhuset er ledigt og kan reserveres.
  • Røde felter indikerer, at Beboerhuset allerede er reserveret.
  • Orange felter indikerer, at nogen har forespurgt på datoen, men at reservationen ikke er godkendt endnu. Du kan rette henvendelse til viceværten, hvis du ønsker at forespørge på en “orange dag”.

Klik på den ønskede dato, udfyld felterne nedenfor og tryk send. Så vender viceværten tilbage med bekræftelse, når du har betalt. Betalingsinstrukser følger pr. mail, når du har sendt din booking.

Kalender er ved at loade...

KLIK KUN ÉN GANG PÅ “SEND” KNAPPEN. TAK 🙂

Ovenstående informationer vil blive brugt til at oprette og holde dig orienteret om din bookning. Når du klikker tilmeld ovenfor accepterer du samtidig vores politik for beskyttelse af persondata.

OBS: Vi oplever desværre, at mails angående din booking lander i spamfilteret. Tjek derfor denne i dit mailsystem, hvis du ikke modtager bekræftelse på modtagelse af din reservationsforespørgsel og senere hvis du ikke modtager en mail på godkendelse af din booking efter betaling.

De fleste mandage og torsdage er bookede allerede pga. Farinelli og torsdagsbaren. Man kan dog ønske disse dage til et dagsarrangement ved at rette henvendelse direkte til viceværten:

Ann-Kristine Nielsen
51 89 25 35
beboerhuset@humleby.dk

På bestyrelsens vegne
Frederik Mørkeberg
Formand

Ann-Kristine Nielsen, Rune Preuthun
Viceværter