Oplæg til høringssvar vedr. Carlsberg Byen

Så er husejerforeningens bestyrelse klar med et bud på høringssvar vedr. tillæg 6 til rammelokalplanen for Carlsberg Byen.

Husejerne har nu mulighed for at læse og komme med input til høringssvaret senest d. 20. september, hvorefter bestyrelsen vil færdiggøre høringssvaret og sende ind til Københavns Kommune. Skriv gerne kommentarer nedenstående.

tillaeg_6_humleby_svar_v4 (word doc)

Du kan læse meget mere om lokalplanen her: http://humleby.dk/t6/

Mads L. Thomsen
4 år siden

Til bestyrelsen
Tak for en stor indsats i forbindelse med at varetage Humlebys interesser i forhold til udviklingen af Carlsberg Byen. Jeg synes, at det er et fint udkast til høringssvar I har udarbejdet, men jeg har et enkelt forslag til justering. Enig i at tårnene ikke skal være “tykkere”, men jeg synes, at I skal slette forslaget om et tårn på op mod 200 meter. Hvis I ønsker at stille forslaget for at være imødekommende i forhold til udnyttelse af de samlede etagemeter, så vil jeg anbefale, at I specifikt foreslår det bliver på det tårn som ligger længst væk fra Humleby.
Mvh Mads, Je 44

Patrizia Paggio
4 år siden

Kære husejerforening
Mange tak for jeres initiativ. Jeg har nogle få kommentarer som jeg har indsat i jeres word-dokumentet. Hvordan sender jeg filen?
Mange tak,
Patrizia Paggio
J6

Would love your thoughts, please comment.x